Olen ollut keskiviikosta perjantaihin työmatkalla Tukholmassa ja jälleennäkemisen riemu oli suuri kun tulin illalla takaisin.

Onnille olin ostanut tuliaisiksi Design Torget-sisustuskrääsäkaupasta pienen 12X12 cm tyynyn. Se on tarkoitettu varsinaisesti lapsille ja sen reunat on ommeltu täyteen pesulappuja. Tekijä oli tarinan mukaan huomannut, että lapset eivät niinkään leiki leluilla vaan niiden pesulapuilla. Olen huomannut Onnissa saman piirteen joten lahja sopi kuin nyrkki silmään. Pyysin paketoimaan tuliaisen vain siksi, että tiedän Onnin pitävän paljon lahjanaruista ja asioiden repimisestä. Lelu on oikein mieluinen ja pesulaput katoavat uhkaavaa vauhtia...

Tänään Onni kuitenkin osoitti, ettei se ollut täysin antanut sitä anteeksi, että olin jättänyt sen pariksi päiväksi. Mies kävi nimittäin makuuhuoneessa ja alkoi nuuhkia ilmaa "Täällä haisee kakka" jonka jälkeen alkoi vimmattu etsiminen, sillä Onni ei vieläkään ole aivan sataprosenttisen sisäsiisti. Ja mistä läjä löytyikiään? Minun tyynyltäni sängystä!!! Koska Onni ei ole koskaan tehnyt mitään sänkyyn, eihän se saa sänkyyn edes tulla, katsoimme tämän selväksi mielenilmaukseksi minua kohtaan ja suhtauduimme asiaan huumorilla. Että se keksii...