Tämä on hyvin huolestuttavaa... Sain netin tälle koneelle, jolla väännän opinnäytetyötäni, enkä ole sen koommin paljon työtä enää kirjoittanutkaan. Itsekuri ei riitä vastustamaan kiusausta eikä kiskomaan piuhaa koneesta, jotta sain rauhan kiusaukselta...

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt sitä, kun minä ja mieheni leikkipainitaan (minä huvitan itseäni nipistelemällä miestä ja puristelemalla kyljistä niin, että sormet tunkevat kylkiluiden väliin, mies kiljuu lopettamaan) Onni saapuu aina salamana paikalle rauhoittelemaan ja on aina minun puolellani. Ja minä on aina se joka kiusaa. Mies saa yleensä osakseen pieniä näykkäisyjä, että "rauhoitu nyt!". Minua Onni sen sijaan nuolee naamasta. Pitääkö Onni minua siis ylempänä ihmisenä, jonka puolella pitää olla? Koirathan tukevat aina vahvempaa ja ylempiarvoista koiraa, mikä tuntuu ihmisistä kovin julmalta, mutta säilyttää yleensä rauhan paremmin kuin se, että heikompi alkaisi luulla liikoja itsestään ja alkaisi riidanhaluiseksi. Onnille on ilmeisesti samantekevää, kuka "riidan" on aiheuttanut, koska ylempiarvoinen koira (minä) olen kuitenkin viisaampi ja tiedän mitä pitää tehdä jolloin minua pitää tukea. Hieman epäreilua miestä kohtaan, joka saa yhden kiusaajan sijasta kaksi137561.jpg

Tämä on tällainen huomio,  jonka olen tehnyt ja jota olen sittemmin testannut ja todennut oikeaksi. Tilanteita ei tapahdu kovinkaan usein (meillä ei siis ole "kotikiusausta"), mutta silloin tällöin kun mies tahallaan provosoi sanomisillaan käymään kimppuun. Auvoista parisuhde-elämää....